Veel gestelde vragen

Welke betaalmiddelen zijn er bij hcwoonwinkel.nl

Bij hcwoonwinkel zijn er diverse betaalmiddelen zoals:

IDEAL - Nederland

Paypal - Wereldwijd

CreditCard - Wereldwijd

Sepa-Overschrijving  - Wereldwijd

Google-Pay - Wereldwijd

Bancontact - Belgie 

KBC/CBC - Belgie 

BelfiusPay - Belgie 

EPS - Oostenrijk

Przelewy24 - Polen

Bancomat - Italy

Trustly - Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Oostenrijk, Estland, Spanje, Finland, Litouwen, Letland, Nederland

Zijn jullie planten op voorraad

Alles op de website is op voorraad. Tenzij erbij staat dat het is uitverkocht. 

Komt het toch voor dat je plant onverhoopt niet op voorraad is, zullen we hier contact met je over opnemen een gepaste oplossing zoeken. 

Uitverkochte plantjes, kan je in je favorieten zetten. Je ontvangt dan een mailtje zodra je lievelingsplant weer op voorraad is.

Bestelbevestiging

Nadat jouw bestelling en betaling succesvol zijn afgerond ontvang je automatisch een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen, check dan je ongewenst of spam mail en stuur ons anders gerust een mailtje of Whatsapp.

Hoe te bestellen?

Het bestelproces

Wil je online een plant kopen of wil je meerdere planten online kopen bij ons? Dat doe je eenvoudig en vertrouwd bij hcwoonwinkel.nl. Hieronder een beschrijving van hoe het bestelproces verloopt.

Bij hcwoonwinkel.nl kan je afrekenen met een account, wil je liever geen account, dit is geen probleem dan kan je afrekenen als gast.

Ik ben nog geen klant bij hcwoonwinkel.nl

Om te kunnen bestellen hebben we een aantal gegevens van je nodig. Daarom vragen we je een persoonlijk hcwoonwinkel.nl account aan te maken. Met je hcwoonwinkel.nl account heb je toegang tot jouw klantgegevens en regel je alles direct online. Je kunt je registreren via “account” bovenaan de pagina. Na de aanmelding krijg je een bevestiging en kun je inloggen.

Ik heb al een hcwoonwinkel.nl account

Heb je al een Phcwoonwinkel.nl account, dan kies je bovenaan de homepage voor “inloggen” en log je in met je e-mailadres en je zelf gekozen wachtwoord.

Nadat je bent ingelogd volg je de onderstaande stappen.

1. Kies je artikel(en) en plaats ze in de winkelwagen.

2. Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je je bestelling in de winkelwagen.

3. Controleer vervolgens je persoonlijke gegevens en ga naar de volgende pagina. Controleer je adres en kies indien nodig een ander afleveradres. (Klik hiervoor het hokje ‘verzenden naar een ander adres’ aan.) Je hebt hier ook de mogelijkheid om een wenskaart met een persoonlijke boodschap bij de bestelling te voegen.

4. Kies de bezorgdatum. Dit is niet mogelijk bij alle producten.

5. Vul eventueel een kortingscode in of betaal met een cadeaukaart.

Kies tenslotte je betaalmethode en na afronding van de succesvolle betaling is je bestelling geplaatst.

Je ontvangt automatisch een e-mail met de bevestiging van de bestelling. Wanneer het product verzonden wordt krijg je hier een mail van met de factuur.

Alle getoonde producten zijn in principe leverbaar, ons assortiment wordt dagelijks ge-update. Mocht het, door welke oorzaak dan ook, voorkomen dat wij jouw bestelde product niet binnen de gestelde termijn kunnen leveren, dan krijg je daarover van ons bericht en krijg je het geld teruggestort.

Zijn er ondanks deze uitleg nog onduidelijkheden of heb je een probleem met je account, stuur dan een e-mail aan onze klantsenservice.

Bijzondere planten bemachtigen was nog nooit zo easy!